کنفرانس جهانی لوازم خودرو
تاریخ : پنج شنبه 26 فروردين 1400
نویسنده : فردین فروغی

اولین رویداد لوازم خودر نظیر روغن موتور ادینول و لنت ترمز الیگ در لینک زیر:

https://car-oil.splashthat.com/

لنت ترمز الیگ

کمپانی الیگ Elig Brake Technologies در سال 1998 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لنت ترمز با استفاده از تکنولوژی ادغام شده کشورهای آمریکا و ژاپن و تولید در کشورهای تایوان و اندونزی آغار نمود.

استفاده از خلاقیت و تخصص متخصصین و همچنین تکنولوژِی انحصاری سایشی سرامیکی EFT سبب شده این کمپانی در جایگاه برترین تولید کنندگان لنت ترمز در دنیا قرار گیرد. تولیدات کارخانه الیگ در 5 کلاس متفاوت و برای انواع خودروهای استاندارد و سوپر اسپرت همچنین موتورسیکلت های استاندارد و مسابقه ای تولید و در بیش از 33 کشور جهان عرضه می شوند. سالانه بیش از 70 درصد محصولات این کارخانه به کشور آمریکا صادر می شود. شرکت الیگ مدت زیادی تامین کننده لنت ترمزهای خط تولید خودروهای تویوتا نیزبوده است.

روغن موتور ادینول

کمپانی ADDINOL آلمان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان انواع روانکارها و افزودنی های خودرویی و صنعتی در دنیاست که دارای پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات در تولید ، بسته بندی و آزمایشات روانکارها است .روغن موتور ادینول

کمپانی ادینول در سال 1936 تاسیس و در سال 2000 میلادی ، خط تولید این شرکت به منطقه صنعتی – شیمیائی حفاظت شده Leuna با تجهیزات به روز و بسیار مدرن منتقل شد . در حال حاضر محصولات آدینول در بیش از 150 کشور جهان در تمام قاره ها عرضه می شوند . تمام محصولات ADDINOL دارای تاییدیه بزرگترین و معتبرترین خودروسازان دنیا از جمله BMW ، Mercedes Benz ، VW ،Audi ، Porsche ، GM ، Ford ، Renault و .... می باشند ، به طوریکه برای محصولات این کمپانی تنها در زمینه روانکارهای خودرویی بیش از 200 تاییدیه از سوی این شرکت ها به ثبت رسیده است .




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: لنت ترمز , روغن موتور , خودرو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید